12/05/2016

Hvala tebi


Hvala ti što si me naučila da ne postoji savršena majka, već da svi pravimo greške. Volim te i kada se ljutiš, izgubiš ono što tražiš, a ponekad i strpljenje..
Hvala ti što nekada kažeš ono što ne misliš, jer si me naučila da posle svake greške imamo mogućnost da se izvinimo i ispravimo stvari.


Hvala ti i na tvojim lošim danima, jer si me naučila da život nije ružičast, niti je put samo jedan i prav, bez krivina. Videvši te tužnu shvatila sam i sama da je ponekad potrebno plakati kako bi ti se pogled pročistio, a stvari sagledale iz druge perspektive.

Znam da ponekad zaboraviš na ono što si obećala, ali si me na taj način naučila da niko nije savršen i da svi grešimo. Tako sam saznala da sve u životu ima drugu šansu, ako stvari ne idu po planu.

Takođe hvala ti kada mi ne popuštaš u raspravama kada sam ubeđena da sam u pravu. Tako si me naučila da je ljubav majke bezuslovna..ali nije slepa. Iako znam ti uvek veruješ u mene, čak ni kada sama ne verujem u sebe.

Najviše ti hvala što si me pustila da naučim da padam i da ustajem, jer svako od nas na to ima pravo. Dala si mi najbitnije, SLOBODU da padnem, kako bi ojačala, ali i podršku da ako me pad zaboli, ti si tu da pružiš ljubav i razumevanje. Hvala mama, jer znam da te moji neuspesi pogađaju više nego mene.

Iznad svega, videla sam od tebe šta znači rasti, biti hrabar i oprostiti. Hvala ti što si mi pružila priliku da budem najbolja verzija SEBE.
Nakon svega naučila sam da život ne dolazi sa uputstvom i da je red na mene da dam ljubav koju mi daješ od prvog dana. Jer vremenom sam naučila da cenim prave stvari u životu i da volim.

Niko me ne poznaje bolje nego ti, moj najbolji učitelju! Čak i kad si mislila da te ne slušam, mnogo si me naučila. Ti si najbolja majka koju sam mogla imati.

Da moram da biram između svih majki ovog sveta, uvek bi tebe izabrala.

Нема коментара:

Постави коментар